enero-junio
Tabla de contenidos
Editorial
Education policies in the context of the 2030 Agenda: challenges when promoting more equitable education systems
José Sánchez-Santamaría, Brenda Imelda Boroel Cervantes, Nathanael Friant
|
1-4
|
Monográfico
Teresa de Dios Alija, José Luis Parada Rodríguez, Gloria Claudio Quiroga, Cecilia Font de Villanueva
|
5-23
|
Mery Morales Javela, José Sánchez-Santamaría
|
25-47
|
Gabriela de la Cruz Flores, Israel Moreno Salto, Brenda Imelda Boroel Cervantes Boroel Cervantes
|
49-68
|
Geralda Rika, Nathanaël Friant
|
69-98
|
Estudios
Rodrigo Fernando Lagos Gómez
|
99-123
|
Miguel Anxo Santos Rego, Francisco Xabier Cernadas Rios, Jesica Núñez-García
|
125-152
|
Víctor Valdés Sánchez, Prudencia Gutiérrez Esteban
|
153-176
|
Carlos Echaves García, Antonio Echaves García, Manuel Ángel Río Ruiz
|
177-206
|
Pedro Ortega Ruiz, Eduardo Romero Sánchez
|
207-223
|
Wilmer Alfonso Hernández Velandia
|
225- 243
|
Macrena Romero Acuña, María Emilia Schmuck
|
245-268
|